Kategorie

Realizacje / projekty

Zrealizowaliśmy następujące projekty :

Ogrzewanie wodne Thermo 230 24V na jachcie MY ZIA 23 m

Ogrzewanie powietrzne 2xAT EVO 3900 12V diesel na jachcie Delphia 47

Ogrzewanie powietrzne 2x AT EVO 5500 12V diesel na jachcie żaglowym Hansa 575

Ogrzewanie powietrzne AT Evo 40 12V diesel na łodzi motorowej Sea Ray 24

Ogrzewanie powietrzne 2x AT Evo 55 24V diesel na jednostce inspekcyjnej WARTA

Serwis ogrzewań wodnych Thermo Top E 12V diesel  na jednostkach patrolowych Izby Celno - Skarbowej

Montaż ogrzewań wodnych Thermo Top Evo 4 i Thermo Top Evo 5 w
samochodach osobowych

Montaż i uruchomienie klimatyzacji morskiej Webasto V50 - 42.000 BTU na jachcie żaglowym Hanse 545 - Zakynthos Grecja

Montaż i uruchomienie ogrzewania powietrznego Air Top Evo 55 12V na jachcie żaglowym Hanse 545 - Zakynthos Grecja

Montaż i uruchomienie klimatyzacji morskiej Webasto V50 - 42.000 BTU na jachcie żaglowym Hanse 575 - Gdańsk

Montaż i uruchomienie generatora Fischer Panda 8000i PMS na jachcie żaglowym Hanse 575 - Gdańsk

Montaż i uruchomienie odsalarki firmy Schenker Smart 60 na jachcie żaglowym Hanse 575 - Gdańsk

Certyfikaty/szkolenia

 




Certyfikat Webasto

WAECO CoolAir SP 950T- parownik dachowy do postojowego klimatyzatora dzielonego do ciężarówek, klimatyzacja postojowa 24 V - nr kat. 7810374A

WAECO CoolAir SP 950T- parownik dachowy do postojowego klimatyzatora dzielonego do ciężarówek, klimatyzacja postojowa 24 V - nr kat. 7810374A
Zapytaj o ofertę specjalną i dostępność
5 784,88 zł
(Cena netto: 4 703,15 zł)
webasto


Superpłaska jednostka dachowa lub tylna ściana: Od teraz możesz wybrać, który klimatyzator dzielony najlepiej pasuje do danego pojazdu. Rozszerzyliśmy nasze moduły CoolAir i łączymy kompresor z dwoma różnymi parownikami. W przypadku CoolAir SP 950I parownik jest montowany po stronie wewnętrznej tylnej ściany kabiny, w przypadku CoolAir SP 950T jest umieszczony w superpłaskiej jednostce dachowej.


Klimatyzatory dzielone

Superpłaska jednostka dachowa lub tylna ściana: Od teraz możesz wybrać, który klimatyzator dzielony najlepiej pasuje do danego pojazdu. Rozszerzyliśmy nasze moduły CoolAir i łączymy kompresor z dwoma różnymi parownikami. W przypadku CoolAir SP 950I parownik jest montowany po stronie wewnętrznej tylnej ściany kabiny, w przypadku CoolAir SP 950T jest umieszczony w superpłaskiej jednostki dachowej.

Napięcie wejściowe 24 V DC
Średnie zużycie prądu 12 – 22 A
Moc chłodzenia 1000 W (moc kompresora), 850 W (w oparciu o normę ISO 5151), działa w połączeniu ze sprężarką CoolAir SP 950C

 


Napięcie wejściowe

24 V DC

Średnie zużycie prądu

12 – 22 A

Moc chłodzenia

1000 W (moc kompresora), 850 W (w oparciu o normę ISO 5151), działa w połączeniu ze sprężarką CoolAir SP 950C

Czynnik chłodniczy

R 134a

System

Trzy stopnie dmuchawy i tryb automatyczny

Wymiary (S x W x G)

778 x 178 x 577 mm, tylko 58 mm wysokości nadbudowy dachowej

Waga (około)

12 kg

Kolor

Biały

Zalety

Górna osłona odporna na promieniowanie ultrafioletowe, możliwość lakierowania, panel obsługi z cyfrowym wskaźnikiem działania, pilot zdalnego sterowania, cztery regulowane dysze, wysoka wydajność chło

Certyfikaty

certyfikat e (dyrektywy EMC/pojazdów mechanicznych)

W komplecie

Instrukcja obsługi
Parownik dachowy
Pilot zdalnego sterowania


 
Zalety :

  • Oszczędzający miejsce montaż na dachu – tylko 58 mm wysokości nadbudowy dachowej
  • Elegancka konstrukcja o wysokiej jakości
  • Minimalne ryzyko włamania dzięki pracy przy zamkniętych oknach
  • Możliwość późniejszego lakierowania osłon
  • Demontaż wszystkich elementów przy zastosowaniu specyficznego dla pojazdu zestawu instalacyjnego i ram mocujących
  • Zgodność z ADR w przypadku wszystkich typów pojazdów z wyjątkiem EX/II, EX/III. Pojazdy typu OX tylko przy zastosowaniu ram mocujących WAECO (Wyświetl certyfikat)


Pobierz instrukcję obsługi